Monday, March 2, 2009

2 setengah hari yang merugikan...

hmm...1 mac..2 mac..3 mac (half day)...ialah hari yang mensia-siakan...bukan sbb aritu sume x best..tp aku xder aktiviti nak wat! huhu~ btw..actually..got a lot of work n assgment to do..but..its normal for AD student..(i think...) tgu mood datang br boleh gerak work2 sume tu. hrumm...major portfolio...minor major portfolio... thesis...haiyoo~ situasi...??? haku rase cam nak pecahkan sesuatu jerk...rase cam nk hentak sesuatu jerk..tp motif?? utk haper?? nnt aku gk kene kemas blik bende2 yang terabur tu...hmm...3 hari yang merugikan...aku lepak umah tgk movie...btw..ptg tu pas zohor..aku start wat proposal miss nur utk buku meja kopi..dan dekat 2 hours gk la finish..smbil siap edit pic. so..well done to me!



I NEED SOME SPACE TO BREATH... perubahan yang amat ketara kt aku...yang aku perasan ar kan...aku suke sound orang...lelebih lg time drive! damn~ mmg sume haku maki! hamek ko! am i stress?? maybe...ntah ar. akan aku biarkan ianya berlalu...make a memory...always...have a nice day...and i don't want to miss a thing...I WANNA MAKE A MEMORY~











(You Want To) Make A Memory - Bon Jovi

No comments:

Post a Comment